1 grudnia 2012

▪▪▪Earmuffs▪▪▪

Siemka :]
To był krótki tydzień- minął niesamowicie szybko :3 Miałam mieć wiele sprawdzianów i kartkówek, ale kilka przełożyliśmy itp. Nie było źle.  Miałam być wczoraj u koleżanki  ale niestety ja i kilka innych dziewczyn nie mogłyśmy i nie wypaliło. Ale odbijemy to sobie przy najbliższej okazji. Dzisiaj muszę się trochę pouczyć, zrobić ozdoby i rysunek mojej młodszej siostrze i jeszcze kilka różnych rzeczy. Pewnie weekend minie znowu zbyt szybko, ale chyba już się przyzwyczaiłam. A teraz mam dla was przyjemnie ciepły temat.
Ciepłe nauszniki to po prostu must have na zimowe dni. Świetnie chronią uszy przed mrozem , a do tego są super dodatkiem do większości stylizacji. Polecam też osobom, które nie lubią czapek- to świetne zabezpieczenie uszu :]
W sklepach możemy znaleźć różne modele, wzory, kolory. Wystarczy chwile poszperać, aby znaleźć coś, co będzie się nam podobało  i pasowało do naszej zimowej kurtki lub płaszcza. 
Widziała, ze już wiele z was, ma takie nauszniki, ale dla niezdecydowanych mam kilka ciekawych modeli z popularnych sieciówek,
Top Secret, 14, 99 zł
Śliczne nauszniki z delikatnym motywem panterki. Polecam osobom, którym nie podobają się cienkie druciki 
New Look, ok. 25 zł
Klasyczne, czarne nauszniki. Sprawdzą się do każdego stroju, a już na pewno w połączeniu z czerwonym płaszczem.
River Island ok. 89 zł
Piękny, delikatny, beżowy kolor. o tego urocza sprzączka. bardzo ładny model i z pewnością wygodny. Drut na głowie na pewno nie będzie uwierał, bo jest wyłożony grubą warstwą puszku.
Top Shop ok. 69 zł
Stylowe nauszniki w bardzo modnym kolorze. Drucik został potraktowany jak przepaska, więc dołączono do niego urocza kokardkę. Dla dziewczyn ubierających się w romantycznym stylu- fajny dodatek.
River Island ok. 65 zł
Najciekawszy model jaki wam prezentuję :D Jeżeli nie chcecie kupować czapki z uszami  bo wszyscy je mają, to dobrym rozwiązaniem będą takie nauszniki.  Tej zimy bądź uroczym niedźwiadkiem!

River Island ok. 65 zł
Ten wariant mi się nie podoba. Zbyt niechlujny i prosty. Mnie nie przekonał, a was?
Top Shop ok. 50 zł
urocze i delikatne- mi się podobają. Perełki nadają im tego specjalnego charakteru, przez co nie as zwykłe.
New Look, 25 zł
A tu nauszniki z dzianiną.  Warkocz i ta włóczka bardzo przypominają sweterek, tyle, ze na uszy :P
~~~*~~~
ja nie zakupiłam jeszcze nauszników, nadal szukam jakiś fajnych. Jak coś ciekawego znajdę, to na pewno was poinformuję ^^
Które z nauszników podobają wam się najbardziej? Macie już swoje?

Ps. Informacja z ostatniej chwili: pada śnieg :3

8 komentarzy:

  1. pierwsze najładniejsze . zapraszam do mnie http://nieogarnietaja.blogspot.com/. prosze o polubienie mojego fanpage www.facebook.com/pages/Mojemałezycie/450891584946564?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie "sweterkowe" najfajniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swoje ale wole czapki krasnale :D

    Obserwujemy : )?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też pada śnieg ! ja nie lubię w ogole nausznikow wiec zdecydowanie NIE!
    wpadnij :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te nauszniki zawsze marzyłam o takich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te nauszniki miśki są świetne!! :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy wartościowy komentarz!♥ Proszę o niespamowanie. Zapraszam do obserwacji, koniecznie o niej poinformuj! Z chęcią się odwdzięczę.