9 listopada 2012

HIT: w bordo wpadający...

Siemka!
Ugh... to był bardzo ciężki tydzień, ciągle kartkówki i sprawdziany, zero chwili wolnego, nawet na bloga nie codziennie miałam czas zajrzeć. Niestety, nauczyciele już się rozkręcili i uprzykrzają mi życie. Jestem zmęczona i niewyspana, i niestety jutro tego nie nadrobię, bo rano do dentysty. Nie przepadam za dentystami, ale jest jeden pozytyw- obok gabinetu jest drogeria ze świetnymi kosmetykami. Chyba zapoluję na jakiś lakier ^^Jaki kolor doradzacie?
HIT: w bordo wpadający...
Kolor bordowy na pewno kojarzy nam się z francuskim winem. Jest dostojny, klasyczny i bardzo dobrze wygląda. I ma jeszcze jeden plus: jest modny tej jesieni!  Dzisiaj mam dla was kilka propozycji ubrań w kolorze bordo z sieciówek.

Bershka 99.90 PLN
Bardzo ładny, prosty sweterek w bordowo- kremowe pasy. 
Top Secret 56.90 PLN
Piękna bluzeczka o luźnym kroju. Byłaby zwyczajna, gdyby nie suwak na plecach bluzki.
Reserved 139.90 PLN
Coś idealnego na listopadową pogodę- gruby i cieplutki sweterek. Świetnie wygląda z białym kołnierzykiem! :D
Top Secret 34.99zł
Klasyczny krój, który pasuje każdemu, a dodatkowo podkreśla sylwetkę. Świetnie sprawdzi się jako alternatywa dla białej koszuli z galowego stroju. 
Asos €76.40
Cieniowana spódniczka  to strzał w 10. Ożywi każdy zestaw, warto jednak pamiętać, że taki wzór nie lubi konkurencji. Tak jak proponuje to sklep, najlepiej założyć do niej stonowanej barwy koszulę.
C&A 59, 90 PLN
Luźniejszy fazon spódniczki. Zwiewna, lekka i z pewnością wygodna. Uroku dodają jej dwa suwaczki po bokach i jeden z tyłu. 
C&A 59, 90 PLN
Sweter z dodatkiem bordo.Ma fajny, gruby splot i dużą kieszeń. Mi podoba się bardzo :]
Porada:Kremowe dodatki podkreślą  barwę bordowych ubrań.

Moją jedyną bordową rzeczą, jaką znalazłam w szafie jest luźny top, w którym prawie wcale nie chodzę.
A wy, macie coś bordowego w swoich szafach? Podobają wam się ubrania w kolorze wina?

* Miłego wieczoru :3 I dziękuję za komentarze ^^

Biorę udział w konkursie na macabir.blogspot.com.



12 komentarzy:

  1. z miła chęcią zaobserwuje Twojego bloga ;)

    Ja bordową mam bodajże tylko jedną letnią bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się zwłaszcza bordowe koszule

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są ! :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Świetny jest. Już widzę go w połączeniu z kremowymi rurkami ^^

      Usuń
  5. Nie mam nic w takim kolorze, ale może kiedys kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten 3 sweter :)
    ok, obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko spodenki ale zamierzam kupic sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam spodnie i szal w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kolor jest piękny, choć sama nie posiadam nic w tym kolorze, ale myślę, że jeszcze coś upoluję:) świetny blog obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten kolor !
    Zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaoszczędziłam nawet 20zł ;d
    z chęcią będę obserwować, jeśli tylko Ty również będziesz do mnie wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy wartościowy komentarz!♥ Proszę o niespamowanie. Zapraszam do obserwacji, koniecznie o niej poinformuj! Z chęcią się odwdzięczę.