27 października 2012

Na początek...

Dzisiaj mówię Wam pierwszy raz "Hej!' i na pewno nie ostatni. Niepewnym krokiem wkraczam w sferę blogów moda-uroda-życie. Jakie będą tego skutki? Przekonamy się już niebawem. Plan mam taki: pisać, pokazywać, pisać. Ambitne, nie ma co. Teraz pewnie zastanawiacie się, kto ma taki cel. Otóż mówi do Was Mixe. Kim jestem? Licealistką, brunetką, zielonooką dziewczyną. Niedużo informacji, ale z biegiem czasu na pewno mnie poznacie. I teraz rodzi się zapewne kolejne pytanie. Co będzie na blogu? A będzie wiele różnych rzeczy. Przede wszystkim moda, trendy, stylizacje, porady, triki modowe, trochę o kosmetykach, makijażu itd. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was, a razem miło spędzimy czas.
To tyle, jeżeli chodzi o notkę numer jeden. Nie lubię ich pisać, więc ograniczyłam się do minimum.
Kolejna notka pojawi się pewnie jeszcze dzisiaj.
Do zobaczenia Kochani!

Mixe

1 komentarz:

Dziękuję za każdy wartościowy komentarz!♥ Proszę o niespamowanie. Zapraszam do obserwacji, koniecznie o niej poinformuj! Z chęcią się odwdzięczę.